Hírek > Együttműködés a Readers Digesttel
Az Egyesült Államokban alapított Reader’s Digest régóta ismert hazánkban is, elsősorban érdekes és szórakoztató, infotainment jellegű tartalmakat kínáló magazinjai, vagy épp könyvei kapcsán. A cég immáron több mint egy évtizede örvendezteti meg nyereményjátékaival a hazai közönséget is, mely idő alatt mostanáig mintegy 976 227 420 Ft összértékben adtak át díjakat.

A legutóbbi promóciós nyereményjáték alkalmával a Reader’s Digest a piacon szintén régóta stabilan szereplő Generál Média Kft-t választotta partneréül. A cél a hazai internetező közönség minél szélesebb rétegeinek megszólítása volt, ami maradéktalanul sikerült is. 

A Generál Média portfólión futtatott regisztrációgyűjtőt és eDM kampányt a megrendelő mind az elért felhasználók számát, mind a termelt profitot illetően eredményesnek minősítette. Reméljük, a jövőben is sokszor lesz még alkalmunk fokozni a hasonló kampányok hatékonyságát, a felhasználók és a partnereink megelégedésére.
HU
EN