Hírek > A Generál Média előretör

Cégcsoportunk portfoliójának listaáras bevételeivel, a GENERÁL MÉDIA augusztus hónapban előretört a második helyre a magyar online reklámpiacon. A TNS Intelligence által közölt adatok szerint a nyár utolsó hónapjában a GENERÁL MÉDIÁT csak az INDEX hírportált magába foglaló CEMP előzte meg, míg az ORIGO és a SANOMA listaáras bevételei jóval elmaradtak a két legnagyobb versenytárs eredményeitől. Augusztusban a GENERÁL MÉDIA és a CEMP portfoliója között a listaáras bevételek alig néhány százalékos különbséget mutattak.
A GENERÁL MÉDIA egyre javuló eredményei elsősorban ügyfeleink bizalmának eredménye. Célunk, hogy hirdetőink költséghatékonyan, kreatív módon és portfóliónk sokszínűségének köszönhetően, versenytársainkhoz képest targetáltabban, célcsoportra szűkítve juttathassák el üzenetüket ügyfeleikhez.

A TNS Media Intelligence a médiatulajdonosoktól és saleshouse-októl kapott listaáras bevallások alapján számolja ki az internetes reklámbevételeket, amelyek kizárólag a display és rovatszponzorációs megjelenések értékét tartalmazzák.

HU
EN