Hírek > Október, a vihar előtti csend
Míg a legtöbb szakmában az év vége az egyre lassabb munkatempót, a megrendelések kifutását, és az év végi pihenésre készülődést jelenti, addig a reklámszakma számára az év utolsó hónapjai jelentik a legforgalmasabb időszakot. Ez idén sem lesz másként, amit jelez, hogy a reklámhirdetésekből származó bevételek is rohamosan növekednek.
Ezt mutatják a TNS Media Intelligence bevallott listaáras adatai is, melyek összevetésében jól látható, hogy a Generál Média a legnagyobb hirdető oldalak között továbbra is az első négy között szerepel a magyar online médiában. Cégünket csak a Sanoma, Origo és CEMP előzi meg. Azonban az elkövetkező negyed évben egy ennél is jóval szorosabb versenyre lehet számítani a fenti cégek között, hiszen a jövő évi reklámokról a befektetők még csak most döntenek.
A TNS Media Intelligence a médiatulajdonosoktól és saleshouse-októl kapott listaáras bevallások alapján számolja ki az internetes reklámbevételeket, amelyek kizárólag a display és rovatszponzorációs megjelenések értékét tartalmazzák.
HU
EN