Híreink
Elkelt a Generál Média (2013. szeptember 06.)
Ezúton szeretnénk tájékoztatni kedves partnereinket és hirdetőinket, hogy a Generál Média Kiadó több mint 40 weboldalát értékesítettük. 

A hazai médiapiac egyik legnagyobb szereplőjeként szeretnénk megköszönni olvasóink és hirdetőink hosszú éveken keresztül tanúsított töretlen bizalmát és támogatását!

Üdvözlettel,
Holman Endre

Részletek:
Kiadónk 42 db weboldala mellé 3 millió egyedi e-mail cím is tartozott, ami a portfólió egyik legnagyobb erőssége.

Az új tulajdonos elmondása szerint, a teljes portfólión komoly fejlesztéseket tervez, hogy a hazai piacon még jelentősebb pozíciót tudjon szerezni:

Így a piacvezető társkereső portfólió (love.hu, talalka.hu, chat.hu, szerelem.hu), az ingatlan oldalak (ingatlanok.hu, lakasok.hu, csaladiahazak.hu) komoly átalakításon és fejlesztésen fognak átesni több tematikus oldallal bővülve.

A kiadó az e-kereskedelmi vonalat is bővíteni fogja a most megvásárolt book.hu, konyvellato.hu, és az ingyenkonyv.hu oldalakkal. A könyves vásárlási adatbázis valamint a portfólióban szereplő 3 millió e-mail eddiginél jobb kihasználásával.

A tartalmi oldalak a megfelelő átalakítások után szintén a hirdetési bevételek növelését hivatottak szolgálni, melyben az új kiadó szerint is komoly tartalékok vannak. A sporthirado.hu, donna.hu, farm.hu, cotcot.hu, sikeres.hu, karacsony.hu, tech.hu, fashion.hu, jojatek.hu oldalak a teljes hazai célcsoportnak nyújtanak minőségi tartalmat, és szórakozást.
 
Az új kiadó szerint a szolgáltatás-portfólióban lehetnek a legnagyobb kiaknázatlan lehetőségek, ahol a freeweb.hu szolgáltatásait kibővítve mind lakossági, mind vállalati irányba tovább tud erősödni.

Holman Endre a Mellesleg.hu weboldalt nem ajánlotta eladásra, mert 2000-ben ezzel indult el, és érte el kezdeti sikereit.  A Biztosítók.hu Alkusz Kft. cégre pedig opciós vásárlási jogot biztosítottunk, ahol az idei évek számai fogják befolyásolni az új kiadó döntését. A Gentleman Magazin hazai licencére szintén opciós jogot adtunk el, de az értékesítését már most cége intézi.

A Generál Média Kiadó kizárólag az on-line kiadványok kiadói és üzemeltetési jogait értékesítette, a Kft. eszközeit, ingatlanjait, szervereit, és az üzemeltetést korábban ellátó vállalkozásokat nem.

A vásárlást lebonyolító cég az angol székhelyű Epicenter Market Limited, amelyek tulajdonosa nem ismeretlen a médiapiacon. Csernai Gábor ugyanis 2002-2003-ban az Újpressz apróhirdetési lapcsaládot, Tőzsdei Kurir bulvárújságot, valamint a kiadáshoz szükséges eszközöket és jogokat értékesítette. Az apróhirdetési piac egykori legnagyobb szereplőjének megvásárlását akkor egy az Expressz újságot is kiadó Trader.com Group B.V. kiadói csoport nevéhez kötötték.

Az értékesítést és üzemeltetést ellátó új magyarországi kiadó, az Epicenter Market Hungary Kft. ügyvezetője Henczi Károly lesz, aki magasan képzett gazdasági szakemberként vesz majd részt a mindennapi irányításban.
A Gentleman Magazine a legjobb! (2011. december 02.)
Most már hivatalos: Magyarország legjobb férfimagazinja a Gentleman. A Generál Média negyedévente megjelenő exkluzív kiadványa a Kreatív Csoport Magazin Mánia díjkiosztóján kapta meg a címet.


A titulusnak már hagyománya van: negyedik alkalommal osztották ki különböző kategóriákban a legszebb (azaz a legjobb designnal ellátott) magazinoknak járó oklevelet. Erős mezőny volt: 33 nevezőből a szakmai zsűri 13 esélyest választott ki, ebből 10 kiadvány díjat, 3 pedig oklevelet kapott.

A nyertes munkákat a Pálfi György, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem docense által vezetett zsűri értékelte, amelynek tagja volt Pőcze Balázs, a Mito kreatívigazgatója, Királyfalvi Károly grafikus, Szörnyi Krisztina, a Hvg Extra főszerkesztője, Fekete Attila, a Blikk művészeti vezetője és Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője.

Fotó: Kreatív

A Gentleman Magazine díját Holman Endre, a Generál Média Kft. ügyvezető igazgatója és Siklós Erik lapigazgató vette át. A többi díjazottat és az átadásról készült képgalériát a Kreatív oldalán tekintheti meg.
Újjászületett a SportHíradó! (2011. november 30.)
Külsőleg és belsőleg is megújult a SportHirado.hu! A látványos, friss dizájn mellett rengeteg érdekes és hasznos funkcióval bővült az élő sportoldal.

A sportrajongók kedvelt internetes újsága ezután is percről percre követi az aktuális eseményeket, egész rovatot szentelve a fontosabb sporteseményeknek, kiemelt helyet biztosítva az élő közvetítéseknek, a fogadási tippeknek (Napi Tuti), háttérinformációknak. A SportHirado.hu a megújulása után is megtartja eddigi értékeit: a labdarúgás mellett a kézilabdával (kézilabda.hu), a tenisszel, az F1–gyel, a kerékpárral (Bringahirado.hu) és a magyar sikersportágakkal foglalkozik kiemelten.

Jelentős javulást érezhetnek a regisztrált felhasználók a honlap funkcióiban is: például az adatlapjukon ezután megjelölhetik kedvenc csapatukat, a fórumban pedig plusz és mínuszjellel értékelhetik mások hozzászólásait.  A SportHirado.hu rendszeres látogatói egy új ranglistán is feljebb juthatnak: kommentárjaikkal egyre magasabb és magasabb helyezést érhetnek el maguknak. Az interaktivitást szolgálja, hogy a SportHirado.hu majd ötvenezres facebook rajongói táborának tagjai, ha regisztrálnak, akkor 12 sztárcsapat skinjéből választhatják ki a nekik leginkább tetszőt.

„A célunk ugyanaz, a sport és a nemzetközi futball fanatikusait szeretnénk elkényeztetni élő közvetítésekkel, videókkal, klubhíradóval, sztárhíradóval, átigazolási hírekkel, érdekes pletykákkal, játékokkal, hogy csak a legfontosabbakat említsük.  Jövőre labdarúgó Eb és olimpia, tehát a sport újra főszerephez juthat a neten és mi szeretnék megfelelni ennek a kihívásnak.” – nyilatkozták az oldal szerkesztői a megújulásról.


„Akit szeretsz, arra előbb-utóbb rátalálsz – egyszerűen azért, mert össze vagy vele hangolva.” – írta Edit az adatlapjára a Szerelem.hu-n abban a reményben, hogy hamarosan újra rátalál a boldogság. Nem kellett sokat várnia, szavai hamarosan felkeltették egy szimpatikus férfi érdeklődését.

Váltottak egy levelet, kettőt, sokat, majd találkoztak, és fél évvel a megismerkedésük után már jegyespár voltak. Mintha egy romantikus filmben lennének, pedig nem, ez a valóság, amit a szerelmesek már házastársi fogadalommal is megpecsételtek. A jeles eseménynek a Szerelem.hu is részese lehetett, az ifjú pár a kamerák előtt is boldogan mesélte el történetét, és adott megszívlelendő tanácsot azoknak, akik szeretnének végre igazi társra találni.

Az Egyesült Államokban alapított Reader’s Digest régóta ismert hazánkban is, elsősorban érdekes és szórakoztató, infotainment jellegű tartalmakat kínáló magazinjai, vagy épp könyvei kapcsán. A cég immáron több mint egy évtizede örvendezteti meg nyereményjátékaival a hazai közönséget is, mely idő alatt mostanáig mintegy 976 227 420 Ft összértékben adtak át díjakat.

A legutóbbi promóciós nyereményjáték alkalmával a Reader’s Digest a piacon szintén régóta stabilan szereplő Generál Média Kft-t választotta partneréül. A cél a hazai internetező közönség minél szélesebb rétegeinek megszólítása volt, ami maradéktalanul sikerült is. 

A Generál Média portfólión futtatott regisztrációgyűjtőt és eDM kampányt a megrendelő mind az elért felhasználók számát, mind a termelt profitot illetően eredményesnek minősítette. Reméljük, a jövőben is sokszor lesz még alkalmunk fokozni a hasonló kampányok hatékonyságát, a felhasználók és a partnereink megelégedésére.
Megújult a Juj.hu! (2011. július 07.)
Az egyedi, pimasz és provokatív hangvételéről ismert bulvárvideós szájt, a Juj.hu friss külsővel és új funkciókkal várja a bulvárhírekre és nevetésre vágyó látogatókat. A jól megszokott, klasszikus hangvételű Juj.hu-s anyagok mellett tréfás képek és videók, illetve zenei klipek is megjelentek a kínálatban.

A rendszer a nagy vidómegosztók, a Vimeo és a YouTube linkjeit is kezeli, így egy gyors regisztráció után bárki beküldheti kedvenc zenéjét, vicces képeit, esetleg saját elcsípett bulvár témájú fotóit, csupán néhány kattintással.


A Generál Média Kft. az online szórakoztatás, művelődés mellett az offline kikapcsolódásra vágyóknak is a kedvében jár. A cég által üzemeltetett Ingyenkönyv.hu webáruház hihetetlenül alacsony árakkal, és exkluzív szolgáltatásokkal várja a könyvbarátokat.

Az Ingyenkönyv.hu-ról rendelők az általuk kiválasztott kiadványokat akár szállítási költség nélkül is átvehetik, illetve nem csak futárszolgálaton keresztül juthatnak hozzá a könyvekhez. Személyes bolti átvétre a budapesti Klinikák metrómegállónál van lehetőség valamint az ország nagyvárosaiban működő Pick Pack Pontokon, melyek a Relay és az Inmedio hírlapüzletekben találhatók meg.

Az álláskeresés legkönnyebb módja, ha az interneten nézünk szét. Az ajánlatokat gyűjtő portálokat egyesével végigböngészni azonban korántsem egyszerű, elég időigényes feladat. A Generál Média nemrég indított új honlapja, a Munkafigyelő.hu megoldást jelent erre a problémára, hiszen a hazai weben fellelhető összes állásgyűjtő oldal ajánlatai között keres.

Így a lehető legteljesebb kínálatot nyújtja a felhasználóknak, akiknek nem kell külön-külön felkeresni az egyes oldalakat. Egyszerűen, kényelmesen és ami fő, gyorsan ellenőrizni tudják, került-e fel számukra kedvező hirdetés. Ráadásul a felhasználók beállíthatják, hogy postaládájukba email értesítő érkezzen, ha a keresésnek megfelelő paraméterű álláshirdetés kerül a rendszerbe! Így rengeteg idő spórolható.

További előny, hogy a Munkafigyelő.hu találatai között mindenféle szakképesítésnek megfelelő hirdetés megtalálható. Vezető beosztástól a kétkezi munkákig számtalan ajánlat közül válogathatnak a látogatók, a szimpatikus hirdetések pedig elmenthetők, hogy később még könnyebben előkereshetők legyenek.

Új köntösben a myVIP! (2011. április 15.)
A tavaszi megújulás elérte az immár ötéves myVIP-et is.

A frissítés egyik legjelentősebb eleme a megújult arculat: a myVIP felülete sokkal átláthatóbbá, szebbé vált, a funkciók kezelése is egyszerűsödött, továbbá a felhasználók többféle skin közül is választhatnak, hogy még egyedibbé tehessék a profiljukat.

Az oldalt üzemeltető Generál Média mindemellett igyekszik még sokszínűbbé és szórakoztatóbbá tenni a myVIP-et. Ennek szellemében a megújulást nagyszabású online Ki mit tud tehetségkutató versennyel ünnepli a portál.

Végül, de nem utolsósorban, a tavasz és a megújulás jegyében a Generál Média a szerelem szárba szökkenését is elő szeretné segíteni: a népszerű myVIP randi is új köntöst kapott.

A megújulás kedvező fogadtatását jelzi, hogy fokozódó aktivitás mellett többszörösére nőtt az új regisztráltak száma.

Várjuk a megújult myVIP-en!
http://myvip.com
Megújult a chat.hu! (2011. április 05.)
Új ruhában pompázik sokunk régi kedves ismerőse, a Chat.hu. A hazai web egyik veteránja immáron szebb külsővel és megújult kezelőfelülettel várja a látogatókat. Bár meglehetősen régi, biztos pontja a magyar online világnak, a Chat.hu is halad a korral.

Ennek köszönhetően új, a mai trendeknek megfelelő dizájnt kapott az oldal, de nemcsak a külső frissült, a motorháztető alatt is akad pár változtatás. Az átgyúrt kezelőfelület módosításait a felhasználói visszajelzések alapján hajtották végre a fejlesztők, hogy az egyes funkciók még jobban kézre álljanak, mint eddig. Adatvédelmi okokból a feltöltött képek hozzáférhetősége is ellenőrizhetőbb, átláthatóbb lett. Így mindenki gondoskodhat róla, hogy a fotói ne kerüljenek illetéktelen kezekbe.

A Chat.hu közel másfél milliós felhasználói táborában lényegében valamennyi korosztály képviselteti magát, az oldalon mindenki kellemes kikapcsolódásra számíthat. Az új felület azonban még nem minden.

A fejlesztőgárda nem fog hátradőlni, az oldal több meglepetést is tartogat még a tarsolyában. A közeljövőben további hasznos újdonságokkal és fejlesztésekkel igyekeznek majd a felhasználók zavartalan szórakozását kiszolgálni.
Mi, a Generál Média és az Euroministorage munkatársai is emlékszünk még arra az érzésre, amikor kisgyerekként megkaptuk a kirakatból ránk mosolygó játékokat, könyveket vagy ruhákat. Tavaly ősszel indult jótékonysági kampányunk keretében segíteni szerettünk volna abban, hogy más, beteg vagy hátrányos helyzetben élő gyerekek is átéljék ugyanezt az örömöt. Az adományokat az Euroministorage Kft. önkiszolgáló raktárába vártuk és nagy örömmel tapasztaltuk, hogy folyamatosan érkeztek a játékok, ruhák, cipők és könyvek. „Egy 15 négyzetméteres raktárszobát ajánlottunk fel a jótékonysági kampány számára és vállaltuk, hogy a beérkezett adományokat ebben tároljuk. Személy szerint engem is meglepett az emberek lelkesedése, egy idős bácsi például autó nélkül jött el ide hozzánk, a Gyáli út 50-be, hogy átadhassa ajándékait a gyerekeknek.” – mondta az adományok átadásakor az Euroministorage Kft. operatív igazgatója, Forgács Krisztián. A felajánlásokat az Őrangyal Európai Alapítvány nevében Hegedűs Judit vette át, aki elmondta, hogy a Generál Média és az Euroministorage jótékonysági kampánya is jó példa arra, hogy a közelmúltban több természeti katasztrófa által is sújtott Magyarországon még mindig komoly összefogás tapasztalható akkor, amikor rászoruló kisgyermekek és családjaik segítéséről van szó.

Euroministorage Az Őrangyal Európai Alapítvány adományt gyűjt az Euroministorage Kft. raktárában Nyerje vissza életterét - Euroministorage Kft.
Új vizeken a Generál Média (2011. március 18.)
A hazai online média egyik legnagyobb cégcsoportja, a Generál Média az ugrásszerűen fejlődő okostelefon-alkalmazások piacán is meghatározó szerepre tör. A cég által nemrég kifejlesztett horoszkóp-alkalmazás eddig a legoptimistább várakozásokat is felülmúlva vált a fogyasztók kedvencévé: mindössze néhány nap alatt bekerült az ingyenes alkalmazások top hármas listájára a magyar store-ban, kategóriáján belül pedig első helyet szerezte meg az ingyenes applikációk között. „A jelenleg elérhető alkalmazások nem profitorientáltak, inkább kísérleti és tapasztalatgyűjtési céllal kerültek az Apple Store-ba és az Android Marketplace-re. Elsődleges célunk az, hogy a Generál Média ezen a nagy potenciált rejtő piacon is megjelenjen. Az alkalmazások népszerűsége is mutatja, hogy a cég hatékonyan és jó minőségben képes okostelefonokra tartalmat előállítani – mondta Lugosi Ákos, a cégcsoport fejlesztési igazgatója.
A közeljövőben a Generál Média online portfóliójának további oldalaihoz is készülnek könnyű, a felhasználók számára kényelmes hozzáférést biztosító okostelefonos alkalmazások, illetve önálló applikációk is. „Az eddigi alkalmazások fejlesztése közben szerzett tapasztalatokból kiindulva szeretnénk kifejleszteni összes weboldalunk mobilra optimalizált változatát – tette hozzá Lugosi Ákos. A vállalat jó úton jár: a horoszkópos alkalmazás mellett a hirposta.hu oldal – melyen a politikai, pénzügyi, kulturális élet percrekész híreit lehet nyomon követni - okostelefonos változata is rendkívül kedvező fogadtatásra talált a felhasználók körében. A Generál Média hosszútávú célja, hogy a cégcsoport a hasonló területen nem jártas ügyfeleknek alkalmazásokat fejlesszen. Hamarosan elindul a Generál Média okostelefonos alkalmazásokat összegyűjtő oldala is, ahol egy helyen válnak elérhetőek a leírások, kritikák, ajánlások és Apple Store-os linkek.
Új köntösben a DonnaLight.hu (2011. február 18.)
A Generál Média rugalmas és felhasználóbarát filozófiájának megfelelően az oldalak folyamatosan gazdagodnak, lépést tartva az internet napról-napra változó világával. 2008-ban debütált a cégcsoport portfóliójában a DonnaLight.hu oldal, mely a 18 éven aluliak körében rövid idő alatt olyan közösségi térré vált, ahol a felhasználók kellemes körülmények között, kulturáltan tölthették el idejüket hasonló korú tinikkel barátkozva. Időközben eltelt több mint két év, a közösség napjainkban már 100 ezer fő fölé bővült. „Úgy éreztük, épp itt az ideje annak, hogy a tagjainkkal együtt mi is tovább fejlődjünk és változzunk, külsőleg-belsőleg egyaránt. 2011 első napjaiban elindultak a grafikai, tartalmi és fejlesztési megbeszélések, tervezések, aminek eredményeképpen február 14-én egy megújult, friss DonnaLightot sikerült átadni a felhasználóinknak – mondta Sebők Anna, az oldal felelős szerkesztője. Az egyik legfontosabb változás az oldal életében, hogy immár nyitott rendszerrel működik: a cikkek így tagság nélkül is olvashatóvá váltak, de ahhoz, hogy valaki a közösség tagjává is válhasson, még mindig regisztrációra van szükség. Az átláthatóság és a felhasználóbarát környezet kialakítása jegyében a közösségi funkciók egy lapra kerültek át, az olvasóknak így már nem kell az oldalon keresgélni, ha chatelni, fórumozni vagy más tagokra szavazni szeretnének.
A fejlesztések mellett tartalmi változások is történtek. Új rovatok és videotartalom várja az olvasókat és a kereskedelmi partnereket. Emellett fejlesztés alatt áll egy olyan tartalomjelölő rendszer, mely igyekszik majd felhívni a figyelmet a 16+-os cikkekre is. A DonnaLight.hu főszerkesztője, Majoros Orsolya szerint az oldalon megtalálható, hasonló jellegű ismeretterjesztő anyagok fontosak, ám figyelembe kell venniük azt is, hogy nem csak 16 éven felüli, hanem sok 12 év körüli olvasójuk is van, akiket szintén felelősséggel kell kezelni. Az oldal egyik fő vonzereje, hogy egyedülálló módon csak tinik számára engedélyezett a regisztráció és a tagság, így a DonnaLight.hu továbbra is egy exkluzív, 18 éven aluliaknak szóló online klub és fórum lesz.
Fennállása tizedik évfordulóját rekordbevétellel ünnepelte a magyar online piac egyik meghatározó vállalatcsoportja, a Generál Média Kft. A 2010-és év eredményeiről, valamint a cég előtt álló kihívásokról Holman Endre ügyvezető igazgatótól kaptunk betekintést. Az online média világa eddig is arról volt híres, hogy percről-perce változik, nem volt ez másként az előző esztendőben sem. A Generál Médiánál azonban egy dolog mégis változatlan maradt: a cég 2010-ben is növelni tudta eredményességét. „A külföldi oldalak, mint a Google és a Facebook népszerűségének növekedése átrendezte a hazai internetes világot is. Mi ennek ellenére tudtuk csoportszintű bevételeinket több mint 60 százalékkal, közel 2,5 milliárd forintra növelni” – mondja Holman Endre, kiemelve azt is, hogy a rekorderedmény elérése nem járt jelentős létszámbővüléssel. A tavalyi év így nemcsak a bevételek, hanem a hatékonyság szempontjából is mérföldkőnek számított. A Generál Média üzleti filozófiájának alapeleme a több lábon állás, ez a jövőben sem lesz másként. A cég a Gentleman Magazine megalapításával már az offline piacon is a meghatározó szereplők egyikének számít. „Egy olyan terméket szerettünk volna életre hívni, amelynek segítségével Magyarország döntéshozóit, a gazdasági, szellemi és kulturális élet kiemelkedő egyéniségeit tudjuk megszólítani és láthatatlan fonalként összekötni. A hazai és külföldi visszajelzések alapján a világ egyik legszínvonalasabb magazinjával gazdagodott a portfóliónk: a téli lapszámot egy igazi angol gentleman, Sir Roger Moore mutatta be exkluzív rendezvényünkön. Ez igazi elismerés, mely igazolja a formátum és a koncepció egyediségének sikerét.”
Holman Endre szerint a jövőben az e-kereskedelem, illetve az ehhez kapcsolódó szolgáltatások még nagyobb hangsúlyt kapnak a cég életében. „Könyvkereskedelmi oldalaink, a book.hu és a konyvellato.hu egy év alatt megötszörözték forgalmukat, így meghatározó pozíciójukat tovább tudták erősíteni a piacon. Nem történt ez másként a biztositok.hu háza táján sem, mely a kötelező biztosítás-váltásnál megelőzte összes riválisát és két nappal korábban jött ki kalkulátorával. Mire a versenytársak megtették ugyanezt, a biztositok.hu-nál már 200 000 kalkuláció történt. Az ingatlanok.hu oldalunk sikerének és hatékonyságának ékes bizonyítéka, hogy hazánk piacvezető ingatlanértékesítő hálózata, a Duna House kiemelt és exkluzív partnerünkké vált, így az idei évben is folytathatja piaci pozíciójának megerősítését.”
A korábban csak az online piacon aktív Generál Média 2010-ben egy exkluzív, prémium kategóriás magazinnal bővítette portfólióját. A Gentleman Magazine főszerkesztőjét, Pósa Árpádot kérdeztük az eddigi tapasztalatokról és a jövőbeli tervekről. - Milyen célokkal és várakozásokkal vágtatok neki a Gentleman Magazin induláskor? A Gentleman Magazine tervezésekor az a cél lebegett a Generál Média Kft., mint kiadó és a szerkesztőség előtt, hogy létrehozza Magyarország első számú férfimagazinját. A legmagasabb minőség, a legesztétikusabb design és a legeredetibb ötletek segítettek bennünket ebben a munkában. A több tízezer olvasóhoz eljutó magazin üzenete és missziója pedig a gentleman eszme visszaállítása. - Mennyire nehéz egy ilyen jellegű kiadvánnyal megjelenni a magyar piacon? Három lapszám után nyugodtan mondhatjuk, hogy a Generál Média már az első kísérletre rést talált magának a magazinok piacán. A Gentleman Magazine iránti igény a kiadót is meglepte. Ez persze nem jelenti azt, hogy könnyű a legmagasabb szintre pozícionált magazint bevezetni a piacra, de megtalálta az útját az olvasók és a hirdetők felé is. - Milyenek eddig a visszajelzések? Legnagyobb örömünkre az olvasók és a piac, sőt nemzetközi kommunikációs szakértők is elragadtatással nyilatkoztak a Gentleman Magazine-ról. Mind a gazdag tartalom, az elegáns küllem, mind pedig az exkluzív csomagolás kedvező visszhangra talált. Különösen fontos számunkra, hogy olvasóink és partnereink köréből sokan jelezték egyetértésüket a magazin missziójával és szívesen csatlakoztak is hozzá.
- Főszerkesztőként mik a tervei az idei évre és a jövőre vonatkozólag? Mindenek előtt változatlan minőségben kívánjuk elkészíteni az előttünk álló lapszámokat, újabb és újabb remek írásokkal, különleges fotókkal szeretnénk meglepni olvasóinkat. Töretlenül dolgozunk a gentleman filozófia terjesztésén, amit további Gentleman Codexek készítésével is segítünk. Készül például a Golf Codex, amely a tavaszi lapszám mellé kerül ajándékként. Lesznek további Codexek is, de ezek témája egyelőre legyen meglepetés… Ne felejtsük el, hogy rövidesen nyomdába kerül a Gentleman Style Book, azaz A férfi ruhatára című 512 oldalas, sok száz fotóval ékesített férfi divat biblia, melynek szerzője a téma kiemelkedő szakértője, Schiffer Miklós.
Amíg a legtöbb iparágban a december az ünnepekre és az év végére való készülődésről szól, addig a reklámszakmában az utolsó hónap jelenti a legforgalmasabb időszakot. Nem volt ez másként 2010. decemberében a Generál Média háza táján sem. A magyar online piac legnagyobb magánkézben lévő vállalatcsoportja decemberben 670 millió forint listaáras bevételt könyvelhetett el, mely 67 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest – derül ki a Kantar Media legfrissebb elemzéséből. A cég eredményével a harmadik legjelentősebb szereplő a hazai internet világában, követve a CEMP Sales House-t (815 millió forint) és az Origo Adnetwork-öt (808 millió forint).
A Generál Média számára a 2010-es év kétségkívül az újabb sikerek és a növekedés jegyében telt – a számok szerint is: a 2009-ben elkönyvelhetett 3,1 milliárd forintos bevételt tavaly közel 39 százalékkal tudta felülmúlni, ez csoportszinten 4,3 milliárd forintot jelent. A Generál Média weboldalai továbbra is töretlen népszerűségnek örvendtek a felhasználók körében, míg az offline piacon egy új, exkluzív férfi életmód magazint, a Gentleman Magazine-t indította útjára.
December 10-én este a KOGART Házban gyűlt össze számos üzletember, híresség és művész, hogy gyönyörű hölgyek társaságában megünnepeljék Magyarország legelegánsabb férfi életmód magazinjának, a Gentleman Magazine téli számának megjelenését. A magazin kiadója, a Generál Média meghívására a gálára Budapestre érkezett egy igazi gentleman, az angol filmsztár Roger Moore is, aki pályafutásával és a UNICEF jószolgálati nagyköveteként kifejtett munkásságával igazi példakép lehet a magazin olvasói számára is.
Az exkluzív környezet, a kiváló borok és pezsgők, valamint a Megasztár negyedik szériájának győztese, Király Viktor hangja mindenkit magával ragadott, Sir Roger Moore közvetlensége mellett. A rendezvény kitűnő alkalmat kínált arra, hogy a 21. századi magyar gentlemanek egy kötetlen estét töltsenek el együtt, melynek hangulatáról galériánkban kaphatnak kis ízelítőt.
Elindult a Generál Média portfóliójának újabb weboldala, a kezilabda.hu. Az oldal a Budapest Bank Liga fő kommunikációs- és hírcsatornájaként minden férfi bajnoki mérkőzésről előzetessel és beszámolóval jelentkezik. A kezilabda.hu-n emellett megtalálható minden, a hazai és külföldi klubcsapatokkal, válogatottakkal és sztárjátékosokkal kapcsolatos hír is. Az oldal tartalmát élő közvetítések, galériák, videók, adatbank és lexikon teszi még színesebbé.

Az előző év hasonló időszakához képest közel 66 százalékkal, 380 millió forintra növelte bevételeit a Generál Média – derül ki a Kantar Media legfrissebb elemzéséből. A bevalláson alapuló, listaáras havi reklámköltéseket tekintve a cégcsoport továbbra is harmadik helyen áll az Origo és a CEMP Sales House mögött. Nincs ez másként az év egészét tekintve sem, a több mint 40 weboldallal rendelkező Generál Média 3,2 milliárdos bevételével a harmadik legnagyobb online médiavállalkozás, megelőzve a Sanoma-csoportot.
A biztosítók október 30-án tették közre 2011.évi kötelező biztosítási díjaikat, ezzel elindult az idei kötelező-váltási kampány. A Generál Média Kft. leányvállalata, a Biztosítók.hu Alkusz Kft. az internetes alkuszi piacon minden versenytársát megelőzve, már a díjhirdetés napjának délutánján elindította 2011-es kgfb kötési rendszerét.
A 2009. őszén alapított Biztosítók.hu Alkusz jó előre felkészült az idei kötelező-váltási kampányra. A Biztosítók.hu anyacégének, a Generál Média Kft.-nek mintegy 15-20 fejlesztője dolgozott azon, hogy a Biztosítók.hu oldalán már pár órával a díjhirdetés után meg lehessen kötni a következő évi kötelezőt. Az első 2011-es szerződéskötés így már 30-án 17:36 perckor megtörténhetett.
A Biztosítók.hu legnagyobb versenytársa, a Netrisk Kft. mintegy 1,5 nappal később, csak november 1-je hajnalban indította el rendszerét.
A Biztosítók.hu honlapján november 2-a 15h-ig 270.000 díjszámítás történt, ez is jelzi, hogy idén minden eddigi biztosítás-váltási rekord megdőlhet. Néhány biztosító nagy mértékben, több mint 20%-kal csökkentette díjait, így most novemberben minden autósnak érdemes megnéznie, mennyiért kötheti meg jövő évi kötelezőjét.
Számolja ki 2011. évi kötelezőjének díját!
Divatklub.hu néven, újabb weboldallal bővült a Generál Média divat- és e-kereskedelmi portfóliója, melyen a legnépszerűbb divatmárkák termékeit lehet nagy kedvezménnyel megvásárolni. Az oldal olyan, mint egy virtuális sétálóutca üzlete vagy butikja, a kirakatokban Adidas, Calvin Klein, Nike, Reebok, Triumph vagy Zu Elements ruhákkal, cipőkkel és kiegészítőkkel. Az exkluzív Fashionclub-bal ellentétben a Divatklub alapeleme, hogy mindenki számára elérhető: a klubtaggá váláshoz nincs szükség meghívóra, csak regisztrációra. A virtuális butikban a felhasználók akár 50-80 százalékos kedvezménnyel frissíthetik fel gardróbjukat, válogathatnak a legkedveltebb márkák között, pénztárcájuk megkímélése mellett.
A Divatklub létrehozásával a Generál Média cégcsoport tovább erősíti jelenlétét az online áruházak piacán, ahol a book.hu, a könyvellátó.hu és a fashionclub.hu oldalaknak köszönhetően az egyik legjelentősebb és dinamikusan fejlődő hazai szereplőnek számít.
Első helyen a Generál Média! (2010. szeptember 24.)
A hirdetők körében az idei nyár igazi slágerei a Generál Média portfóliójához tartozó oldalak voltak, derül ki a Kantar Media legfrissebb adataiból. A cégcsoport 366 millió forintos, bevalláson alapuló, listaáras reklámbevételt könyvelhetett el augusztusban, így története során először végzett a képzeletbeli dobogó legmagasabb fokán.
Az idei év első nyolc hónapjának összesített eredményeit tekintve a Generál Média továbbra is őrzi előkelő, harmadik helyét közel 2,5 milliárd forintos listaáras bevételével az Origo Adnetwork és a CEMP Sales House portfóliója mögött. 
Idén nyolcadik alkalommal kerül megrendezésre Magyarországon a divatvilág legnagyobb presztízzsel bíró tehetségkutató versenye, az Elite Model Look a Schwarzkopf támogatásával, a Generál Média és a Visage Model Management közös szervezésében. Ez az a verseny, amely olyan nagy neveket adott a nemzetközi modellszakmának, mint Cindy Crawford, Gisele Bündchen, Linda Evangelista vagy a hazánkból indult, mára világhírű topmodellé vált Mihalik Enikő.
Az augusztusban tizenkét vidéki és két fővárosi helyszínen megrendezett előválogatók során 800 lányból 30 jutott be a Budapesten megrendezett szeptemberi elődöntőbe. Az itt kiválasztott 15, legesélyesebbnek ítélt lány szeptember 5. és 11. között egy felkészülési hetet tölt szakemberek gárdájával a Nádor utcai Alta Moda Fashion Hotelben, hogy felkészüljenek a szeptember 22-én megrendezésre kerülő döntőre. A fő megmérettetés helyszíne a Millenáris Teátrum lesz, egy nagyszabású show keretein belül.
A tét nem kicsi, hiszen a győztes nemcsak képviselheti hazánkat az októberi sanghaji világdöntőn, de aláírhat egy 3 éves szerződést a Visage Model Managementtel hazai és nemzetközi reprezentálással, Tombor Zoltán divatfotós pedig egy fotósorozatot készít vele. Emellett Makány Márta divattervezőtől kap egy ruhát és a Triumph díjával is gazdagabb lesz.
A 15 döntőbe jutott versenyző:
Mi, a Generál Média vezetői és munkatársai is emlékszünk még arra az érzésre, amikor kisgyerekként megkaptuk a kirakatból ránk mosolygó játékokat, könyveket vagy ruhákat.
Most mi szeretnénk segíteni abban, hogy más, beteg vagy hátrányos helyzetben élő gyerekek is átéljék ugyanezt az örömöt.
Az Euroministorage Kft. raktárába gyűjtjük azokat az ajándékokat, melyeket az Őrangyal Alapítvány számára ajánlunk fel. Várunk ruhákat, cipőket, játékokat, könyveket, bútorokat – de akár egy plüssmackót is – vagyis minden olyat, ami mosolyt csalhat egy kis lurkó arcára.
Egyedülálló kezdeményezésként a raktárat webkamerával szereltünk fel, így a nap 24 órájában élőben követhető a csomagok érkezése és a gyűjtés aktuális állása itt.
Előretört a Generál Média (2010. szeptember 01.)
Az elmúlt hónapokban elfoglalt harmadik helyet ezüstéremre fényesítette a Generál Média – derül ki a Kantar Media legfrissebb elemzéséből. A hazai online média egyik legnagyobb, magánkézben lévő szereplőjének oldalain közel 295 millió forint értékben költöttek a hirdetők.
A bevalláson alapuló, idei listaáras reklámköltések tekintetében a Generál Média 2,1 milliárd forintos bevételével a harmadik helyen áll az Origo-csoport és a CEMP Sales House mögött, megelőzve a Sanoma online portfólióját. 
Megújult oldalak (2010. augusztus 18.)
A Generál Média számára kiemelten fontos, hogy a több mint 4 millió regisztrált felhasználójának minőségi szolgáltatást nyújtson – legyen szó akár a weboldalak tartalmáról vagy arculatáról. A cégcsoport rugalmas és felhasználóbarát filozófiájának megfelelően az oldalak folyamatosan gazdagodnak, lépést tartva az internet napról-napra változó világával.
A napokban több népszerű weboldal is új köntöst kapott: a több, mint 223 000 ezer felhasználót csokorba gyűjtő Donna.hu női közösségi portál; az ország egyik leglátogatottabb virtuális randizónája, a Talalka.hu, valamint a kis-és középvállalkozásokat megcélzó Sikeres.hu is. Az arculatváltás fő célja az oldalak átláthatóbbá tétele volt, a meglévő tartalmi értékek megőrzése mellett.
A Donna.hu-n az újítások között szerepel a közösségi funkciók egy oldalra gyűjtése és a fórumrendszer egyszerűbbé tétele: a felhasználók ezentúl nemcsak a témák, hanem a hozzászólások szerint is tudnak majd keresni. Webchat-tel bővülve hamarosan megújul az oldal chat funkciója és a képeslapküldési lehetőség is könnyebben kezelhető lesz. A megújulás kapcsán, meglepetésként, szerdától két napig Németh Ági, a Donna.hu asztrológusa tart majd élő, ingyenes tanácsadást az érdeklődők számára.
A Talalka.hu és Sikeres.hu esetében egyelőre csak a design megváltoztatására került sor, a kapcsolódó tartalmi és funkcionális fejlesztések a közeljövőben várhatóak.
Újdonság továbbá, hogy a felhasználók egy izgalmas, interaktív szolgáltatással is találkozhatnak a divat.hu/stylist oldalon. A játékos és stílusos alkalmazásnak köszönhetően a divat kedvelői közel 6000, különböző irányzatú divattermékből válogatva állíthatnak össze maguknak trendi szetteket, a saját ízlésüknek megfelelően.
Fashion Club néven, újabb weboldallal bővült a Generál Média cégcsoport portfóliója, melyen prémium márkák kifutó termékeit lehet megvásárolni. Exkluzív, privát shopping clubunkat azok számára hoztuk létre, akik kedvelik a divatot, az igényes, prémium kategóriás ruhákat, cipőket és kiegészítőket. Jövőbeli vásárlóink stílusikonná válhatnak olyan márkák és tervezők egyedi darabjai közt válogatva, mint Jimmy Choo, Donna Karan, John Galliano, Baldinini, Boticelli, Moschino, Givenchy, Alessandro Dell’Acqua, Calvin Klein, Chloé, Christian Lacroix, John Richmond, Kenzo, Marc Jacobs, Yves Saint Laurent, lenyűgöző, akár 50-80 százalékos kedvezmény mellett.
A Fashion Club vezérelve a minőség és exkluzivitás, így kizárólag a meghívott felhasználók válhatnak a club tagjaivá és léphetnek be a stílus, a divat és a kifutók izgalmas világába.
Harmadik helyen a Generál Média (2010. július 23.)
A nyár első hónapjában ismét dobogós helyen végzett a Generál Média – derül ki a Kantar Media legfrissebb, júniusi számadatokat közlő elemzéséből. A bevalláson alapuló, listaáras reklámbevételeket tekintve a Generál Média összesen 38 weboldalt számláló portfólióján 416 millió forint értékben költöttek a hirdetők. Ez kiemelkedő, 47 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest.
A 2010-es év első hat hónapjában a Generál Média listaáras bevétele – 36 százalékos emelkedéssel - meghaladta az 1,82 milliárd forintot, így továbbra is „bronzérmes” a CEMP Sales House és az Origo mögött, megelőzve a Sanoma-csoportot.
Az eddig az online média egyik legnagyobb szereplőjeként számon tartott Generál Média új vizekre evez: három havonta, tízezer példányban megjelenő férfi életmód magazinnal jelentkezett.
A felsőkategóriás termék azzal a nem titkolt céllal jött létre, hogy bemutassa, felélessze a gentleman szellemiséget és az ehhez kapcsolódó értékeket. Kalauzként és iránytűként kívánja bemutatni a megfelelő stílust, viselkedési kultúrát, illetve mindazt, ami egy igazi gentleman tárházába illik. Ahogy a limitált példányszám is jelzi, a Gentleman Magazine kizárólag a gazdasági-pénzügyi élet vezetőinek, továbbá a tudományos, kulturális és sportélet kiemelkedő egyéniségei számára készül. A tartalom hitelességét olyan elismert személyiségek és szakértők garantálják, mint Ernyey Béla, Schiffer Miklós, Réz András, Taróczy Balázs, Zólyomi Zsolt, illetve főszerkesztőként Pósa Árpád. A magazin három vezérelve: esztétikum, minőség, eredetiség. Az ehhez a szellemiséghez illeszkedő, válogatott listáról kikerülő olvasók és előfizetők névre szólóan, személyesen kiszállítva, minden számhoz egy-egy különleges meglepetéssel együtt vehetik kezükbe sorszámozott példányukat. A Gentleman Magazine így szeretné láthatatlan hálóként összekötni és valódi közösséggé formálni a XXI. század „új gentlemanjeit”. Példa erre a júniusban a sárvári Spirit Hotelben megrendezett magazin bemutató hétvége is, ahol a magyar üzleti élet legbefolyásosabb személyiségei tudtak informálisan találkozni és beszélgetni, kikapcsolódni.
A tíz éve folyamatosan fejlődő, tavaly 1,2 milliárdos csoportszintű árbevételt elért Generál Média Kft. eddig az online médiapiacon volt aktív, a Gentleman Magazine az első print-kiadványa. A cég összesen 38 weboldalt számláló portfóliója – többek közt a myVIP.com, chat.hu, book.hu, sporthirado.hu – már több mint 4 millió regisztrált felhasználót szolgál ki.
A Generál Média tíz éve tartó töretlen fejlődése nemcsak a bevételek, hanem az oldalakon regisztrált tagsággal rendelkező felhasználók gyarapodásában is megmutatkozik. A hazai online média legnagyobb magántulajdonban lévő vállalkozása idén júniusban újabb képzeletbeli határt lépett át: az összesen 38 weboldalt számláló portfólión keresztül már több mint 4.020.000 felhasználót ér el rendszeresen. A látogatói tábor átlagéletkora 27 év, vagyis tipikusan olyan érdeklődő, nyitott fiatalok, akik a hirdetők számára potenciális vásárlóerőt képviselnek. A nemek közötti csoportosításban kiegyensúlyozottságról beszélhetünk: közel 1,9 millió férfi mellett 1,8 millió női felhasználó tartja a kapcsolatot barátaival a myVIP.com-on, keres lakást az ingatlanok.hu-n vagy rendel könyvet a book.hu-ról.
A fenti számok nemcsak a Generál Média rugalmas, felhasználóbarát filozófiájának sikerességét tükrözik, hanem a regisztrált tagok elégedettségét is, mely újabb és újabb látogatásra inspirálja a felhasználókat.
Május 24-én ismét kötetlen, jó hangulatú mozizás keretében találkozhattunk partnereinkkel és meghívott vendégeinkkel. A már-már hagyományosnak mondható közös filmnézés során ezúttal a Perzsia hercegeként színre lépő Jake Gyllenhaal kalandjait követhettük nyomon a Cinema City Aréna IMAX-termében. Külön öröm számunkra, hogy vendégeink a pünkösdi hosszú hétvége ellenére is igen nagy számban fogadták el invitálásunkat. A folytatás sem várat sokat magára: legközelebb egy igazi „csajos” mozi, a Szex és New York filmváltozatának második része lesz terítéken.
A Generál Média eddig is, és a jövőben is lelkesen támogatja a kiemelkedő hazai művészeket és az értéket képviselő művészeti eseményeket. Ezért is szolgál örömünkre, hogy Havasi Balázs zongoraművész tavaly novemberben, a Zeneakadémián – többek közt a Generál Média támogatásával – tartott estjéből koncertfilm készült, amely május 9. óta látható a mozikban.
Ezzel kapcsolatban jó hírrel szolgálhatunk azoknak is, akik esetleg nem jutnak el a mozitermekbe: a Generál Média június elején megjelenő új kiadványának, a Gentleman Magazin első számának egyik meglepetéseként megtalálható lesz a koncertről készített DVD.
Dobogón a Generál Média (2010. május 27.)
Az idei év április hónapjában nemcsak az időjárás volt változatos, hanem a hazai online reklámpiac is, legalábbis a listaáras reklámbevételeket tekintve. Ebből a szempontból az egyik legnagyobb nyertes a Generál Média, mely – a Sanoma-t megelőzve – a képzeletbeli dobogó harmadik fokára ugrott előre, 358 millió forintos listaáras reklámbevételével.
A 2010-es évet tekintve a Generál Média a negyedik helyen áll 1,035 milliárd forintos bevételével – derül ki a Kantar Media legfrissebb adataiból. Ez igen impozáns, közel 33 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest.
Az elmúlt két hétben a Média Hungary szervezői részéről olyan közlemények és sajtónyilatkozatok jelentek meg, amelyek a Generál Média Kft. jó hírnevét sértették. Csermely Ákos és jogi képviselője, Ruttner György ügyvéd nagy nyilvánosság előtt jelentette ki, hogy „titokzatos harmadik fél” áll az események mögött. Mindketten utaltak fenyegetésekre és politikai köröktől származó nyomásra is. Csermely Ákos és Ruttner György a tényként közölt, egyébként teljesen megalapozatlan állításaikkal a sajtót és a közvéleményt tudatosan és rosszhiszeműen félrevezették.
A Generál Média Kft. az elejétől kezdve megállapodásra törekedett, de a kifogásolt kommunikáció alapján nem maradt más lehetőség, mint a független és nyilvános bírósági eljárás, annak érdekében, hogy a nevezett személyektől polgári perben követeljen elégtételt.
Kétnapos rendezvénnyel ünnepeljük az Ingatlanok.hu 3. születésnapját, melynek keretében az ingatlanos bulival egybekötve Média Randevút is szervezünk vendégeink számára. A fergeteges szórakozásról többek között Lola, Tóth Gabi, Gáspár Laci, Fekete Dávid, Brasch Bence gondoskodik.
Az eseményről és a programokról részletesen tájékozódhat a www.mediarandevu.com oldalon.
Sajnálattal értesült róla a Generál Média, hogy Csermely Ákos Úr nem fogadta el cégünktől ingyenesen rendezvénye helyszínéül a Club Tihanyt, és tudomásunkra jutott, hogy a Club Tihany vezetősége felajánlotta Csermely Ákos Úrnak a többletköltségek megtérítését is. Ő ezzel nem kívánt élni, így a Generál Média a Club Tihanyban megtartja az eredeti rendezvényét.
A Média Hungary rendezvényhez hozzátartozott az esti kötetlen, közös kikapcsolódás, ami a módosított helyszínen kivitelezhetetlen. Így Média Randevú néven biztosítjuk a hagyomány folytatását a Club Tihanyban a szokott időben, helyen és módon, a konferenciát követően vendégül látva minden érdeklődőt.
A hagyományosan jó hangulat garantált: a különleges programok mellett a partnerek támogatásával a vendéglátás biztosított. A közlekedést, térítésmentes, közvetlen Tihany – Balatonfüred busz járat segíti.
Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy már több mint 550-en jeleztek vissza, akik részvételükkel támogatni szeretnék a rendezvényt.
Az esemény kiemelt feladatának tekinti a karitatív tevékenységet. Ennek megfelelően a Média Randevú programjaként jótékonysági tombolát szervezünk a beteg gyermekek gyógyításáért.
Generál Média Kft.
media@generalmedia.hu
2010-05-14
Club Tihany az Igazi (2010. május 13.)
Az idei Média Hungary helyszínváltozása kapcsán tény, hogy a Generál Média cégcsoportunk egyik részlege nagyszabású rendezvényt szervezett az ingatlanszakmának a Club Tihanyba, de amint kiderült a két esemény időpontjának ütközése azon voltunk, hogy mindenki számára megnyugtató megoldást találjunk.
A Generál Média megítélése szerint a Média Hungary az összefogást, a szakma egységét is szimbolizálja.
A Generál Média teljesen ingyen átengedi az általa lefoglalt, és leelőlegezett Club Tihany szállodát, és nagy tisztelettel kéri Csermely Ákos Urat, hogy fogadja el a Club Tihanyt rendezvénye helyszínéül, mert a szakma képviselőinek csúcstalálkozójához hagyományosan hozzátartozott az egész napos, és esti kötetlen, de közös kikapcsolódás, ami a módosított helyszínen kivitelezhetetlen.
Cserébe a Generál Média annyit kér, hogy a szervező Csermely Ákos Úr a becsült közel 100 millió forintos nyereségének 1%-át ajánlja fel a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának. Amennyiben Csermely Ákos Úr nem él ajánlatunkkal, úgy cégünk nagy szeretettel és tisztelettel, a szokott időben, helyen és módon várja a résztvevőket saját média rendezvényén, mindezt ingyen.
Blogger.hu (2010. május 05.)
Megkezdte működését a legújabb hazai blogszolgáltató. A Blogger.hu új színt és friss lendületet hoz a magyar blogoszférába. A szolgáltatás a gyakorlott és kezdő felhasználók számára egyaránt könnyen és rugalmasan kezelhető. A szerzőket blogdizájnok széles választéka várja.
A lényeg: blogot írni menő!
2010. április 1-jén a Generál Média Kft. egyik zászlóshajója – az ingatlanok.hu – megszervezte az ország első ingatlan partyját.
A Club Tao-ban megrendezett bulira meghívást kapott az ország teljes ingatlanos krémje, míg 23 órától már bárkit szívesen láttak, aki épp álmai otthonát kereste.
A vendégek próbára tehették szerencséjüket a pókerasztal mellett, vagy akár a táncparketten is kipróbálhatták ügyességüket. A bátortalanabbak pedig a spanyol királyi család nemes nedűjéből, a Freixenet pezsgőből meríthettek erőt az est folyamán.
Az est póker-háziasszonya Polgár Kriszta volt.
A jövőbeni partikról a www.ingatlanparty.hu oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.
Djuice-myVIP tarifacsomag (2010. április 13.)
A myVIP felhasználói mostantól nem csak az oldalba integrált MSN-en beszélhetnek egymással ingyen és kényelmesen, hanem akár a mobilon is órákig lóghatnak, mert a Djuice myVIP tarifája 0 Ft-ot számol fel nekik!
A Djuice és a myVIP.com oldal együttműködésének köszönhetően ezentúl másfél millió myVIP tag egymással teljesen ingyen beszélhet, ha a szolgáltató myVIP tarifacsomagjára fizet elő.

A myVIP tagok minden időszakban ingyenesen beszélhetnek egymással, kedvezményesen küldhetnek sms-t, vagy akár mms-t, míg a csoporton kívül a havi 3600 forintos előfizetési díj korlátlanul lebeszélhető.
A tarifacsomag előfizetési feltétele természetesen a myVIP tagság, illetve a 26 éven aluli korhatár. Tehát megéri mindenképp myVIP tagnak lenni.
Juj.hu, nem répa (2010. március 27.)
A Generál Média Kft. megvásárolta a meghökkentő őszinteségéről híres bulvárlapot, a juj.hu videós bulvárhírek oldalát, mely folyamatosan nyomon követi a magyar sztárvilág prominens tagjait a mindennapokban.
A juj.hu megvásárlásával a Generál Média Kft. portfoliója nem csak egy bulvár oldallal bővült ezúttal, hanem egy profi videós-szerkesztő stábbal is, mely ezentúl lehetővé teszi a Generál Média más oldalai és megrendelői számára a magas színvonalú videók és mozgóképes tartalmak gyártását is.
A 2007. március 15-e óta működő juj.hu oldalán továbbra is bulvár broadband anyagok előállítására kerül majd sor, hiszen a tulajdonos váltáson kívül egyéb személyi változás nem történik az oldal életében.
Március 17-én ismét megnyílt a Cinema City Aréna IMAX terme, hogy újabb 380 meghívottat lásson vendégül a Generál Média jóvoltából.
Ezúttal a cég által meghívott partnerek a szintén nagy sikerű Tim Burton filmet láthatták , az Alice Csodaországbant.

Az estét megalapozandó, a vendégek a film előtt egy profi mixernél rendelhettek különleges, a cég portfóliójába tartozó oldalak nevével ellátott koktélokat. A legsikeresebbek a myVIP.hu és a cotcot.hu koktélok voltak a bárpultnál.
A vendéglátó Generál Média Kft. a közönségsikerre való tekintettel szeretne a partnerekkel való közös mozizásokból hagyományt teremteni a jövőben.
Március 8-tól már a cotcot.hu, fiatal nőknek szóló oldalt is a Generál Média Kft. portfoliójában köszönthetjük.
A cotcot.hu oldalt 2007 őszén a cotcot.hu Kft. hozta létre az origo megrendelésére, mely oldalnak elsődleges célcsoportja a fiatal női olvasóközönség lett. A cotcot.hu 2007 őszétől 2010 tavaszáig működött az [origo] portfolióban, míg március elején a Generál Média Kft. megvásárolta az oldalt. Így a cotcot.hu a Generál Média 36. weboldalaként folytatja tovább a működését.
„A cotcot.hu azzal az alapvető céllal indult, hogy a piacon szereplő, hagyományosnak mondható női tartalmak mellett kitapossa az utat valami egészen másnak.” A tulajdonos-váltással természetesen az oldal céljai és célközönsége semmit sem változik. Továbbra is minőségi és naprakész tartalom várja majd a cotcot.hu régi és új tagjait a fiatal, kreatív nőiesség jegyében.
Közös mozizás a partnerekkel (2010. március 04.)
A Generál Média Kft. 2010. február 23-án közös mozizásra hívta meg ügyfeleit, hogy ezzel is szorosabbra fűzze a kapcsolatot az együttműködő felek között.
Az esemény házigazdája a jól ismert Jáksó László volt, aki segített megteremteni az este jó hangulatát a 380 résztvevő számára, akik ezúttal a nagy sikerű Avatar című mozifilmet nézhették meg.
Az érkező vendégeket Freixenet pezsgővel köszöntötték a cég munkatársai és Holman Endre ügyvezető igazgató, majd a közel 3 órás film előtt az Aréna Pláza IMAX 3-D termében még egy kis játékra is meginvitáltak mindenkit a belépésnél leadott névjegykártyákkal. A szerencsés nyertesek között értékes nyereményeket sorsolt ki a Generál Média.
Az est lezárásaként minden távozó meghívott egy „goodbye packkel” távozott. Ám ez úgymond már csak a hab volt a tortán, a kellemesen töltött este végén.
A nagy sikerre és túljelentkezésre való tekintettel a partnerekkel közös mozizásokat hamarosan folytatjuk!
Új év-új kihívások (2010. március 01.)
Még szinte fel sem ocsúdtunk a karácsonyi lázból, de az újév első hónapja már el is telt. 2010 januárja talán a mindennapokban észrevétlenül elsuhant mellettünk, de az üzleti életben már igenis jelentős változásokat hozott. Főleg, ha összehasonlítjuk 2009. és 2010. januári számadatait.
A TNS Media Intelligence havi jelentése alapján ugyanis jól látható, hogy a vezető média vállalatok hirdetési és reklám (listaáras) bevételei 2010 januárjában közel 15 százalékkal növekedtek a 2009. januári számadatokhoz képest.
Bár korai lenne messzemenő következtetéseket levonni, de reménykedhetünk abban, hogy ezek a növekvő értékek egy egész éves növekvő tendenciát fognak előre jelezni a hirdetési és reklám ágazatban.
Egy év a növekedés jegyében (2010. február 08.)
A TNS Media Intelligence 2009-es reklám és hirdetési bevételeinek összesítése alapján a Generál Média Kft. a 6 vezető médiavállalat közül a 4. helyen zárta az évet.
A listaáras hirdetési bevételek táblázatot megtekintve szinte azonnal szembetűnik, hogy a többi vállalattal ellentétben a Generál Média Kft. 2009-ben folyamatos, hónapról-hónapra növekedő bevételi eredményeket tudott elérni*.
* 2009 augusztus-októberben egy apróbb csökkenés volt tapasztalható
Véget ért a 2009-es év (2010. február 01.)
Sikeresen zárta a december hónapot a Generál Média Kft. A TNS Media Intelligence havi jelentése alapján a cégnek sikerült az öt vezető pozícióban lévő médiavállalat közül a harmadik helyet megszereznie a havi listaáras bevételeket tekintve.
A cég hirdetési és reklám (listaáras) bevételei az év utolsó hónapjában meghaladták mind az Adaptive Media Kft, HVG Online és a Sanoma Online bevételeit is.
A Generál Média Kft. a 2010-es évben továbbra is magas színvonalú, hatékony és egyedi megoldásokat kínál jelenlegi és jövendőbeli partnerei számára is.
Útnak indult a www.sikeres.hu! (2010. január 19.)
A Generál Media cégcsoportjának legújabb honlapja egy célzottan sikeres vállalkozói közösségi oldal, naprakész hírekkel, információkkal.
A Sikeres.hu olvasói aktuális gazdasági hírek gyűjteményéből válogathatnak, sikertörténetekből tanulhatnak, Vállalkozói Tudástárral és számos kalkulátorral könnyíthetik mindennapi munkájukat.
A regisztrált felhasználóknak a Sikeres.hu további ingyenes, plusz szolgáltatásokat nyújt. A tagoknak szakértők segítenek megválaszolni a felmerült kérdéseket, a fórumokban a regisztráltak megoszthatják egymással a tapasztalataikat, és saját blogot vezethetnek. A játékos kedvű, versenyszellemmel is megáldott felhasználók a - szintén ingyenes - MicroPoly játékban virtuális vállalkozást is nyithatnak, és tesztelhetik magukat, hogy a való világban mindig a helyes döntést hoznák-e meg a siker érdekében.

A honlap a Budapest Bank támogatásával jött létre, együttműködő partnere a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány.
2009.12.10-én este, 6. alkalommal kerültek átadásra a Délmagyarország és a Szegedi Tudományegyetem Presztízs díjai az egyetem József Attila Tanulmányi és Információs Központjában.
Idén a szervezők úgy vélték, hogy a gazdaságilag szűkös év dacára is fontos átadni ezt a gazdasági presztízs díjat, mely azon cégeket és üzletembereket értékeli a körzetben, akik munkájukkal kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az elmúlt egy évben.
A 8 kategórián belül volt az „Év üzletembere” díj is, melyet ezúttal a Holman testvérpár – Holman Endre és Holman János – megosztva nyertek meg, mint a Generál Média Kft. tulajdonosai.
A díjat átvevő Holman János így nyilatkozott:
„Holman János gazdasági vezető, Generál Média Kft.:
– Próbálunk a jövőben is úgy tevékenykedni, hogy méltók legyünk erre a díjra, köszönöm mindenkinek, aki segített, hogy elérjük – külön kiemelném családom, munkatársaim támogatását. A vásárhelyi Generál Média Kft. a hazai online szórakoztató média legnagyobb magánkézben lévő tagja, számos ismert hazai weboldal, például a myVIP, az ingatlanok.hu, biztositok.hu, love.hu működtetője. A szórakoztatásé a jövő.”
Fotók: Frank Yvette, delmagyar.hu
A Generál Média portfoliójának legnagyobb közösségi portálja, a myVIP idén is díjat nyert az Év Honlapja választáson. A közel 40 kategóriában kiosztott díjak között csapatunk különösen nagyra értékeli a közönségdíj megszerzését, ugyanis ez is visszaigazolja, hogy 2,7 millió felhasználónk valóban aktív és a myVIP.hu már szinte része életének. Nem véletlen, hogy regisztrációgyűjtő kampányainkkal rendkívül hatékonyan tudjuk segíteni partnereink munkáját, a napi átlag 50 millió oldalletöltés pedig a hagyományos hirdetői rétegnek nyújthat piaci előnyt területükön.
Emellett a szakmai zsűri is a myVIP.com közösségi oldalnak ítélte az Év honlapja díjat közösségi oldal kategóriában. Külön öröm a Generál Média számára, hogy kormányzat és települések kategóriában Hódmezővásárhely kapta az első díjat. Magyarország - területi szempontból - második legnagyobb városában működik cégünk jelentős része, így megtisztelő, hogy csapatunk készíthette el a most nyertes vásárhelyi honlapot.
Havasi Red Symphonic Concert Show (2009. december 02.)
November 29-én, este 19:30-kor 1200 szerencsés zenerajongó tanúja lehetett egy tehetséges magyar zongoraművész Guinness-rekord állításának a budapesti Zeneakadémia nagytermében.
A Generál Média Kft. kiemelt támogatója volt vasárnap este egy igazán különleges zenei élménynek, mely során Havasi Balázs és 100 művész társa egyszerre állt a Zeneakadémia színpadára, hogy felejthetetlen élményt nyújtson egy egyszeri koncertest során.
Havasi Balázs a bravúros est során megszerezte a „The fastest pianist of the world” Guinness-rekorderi címet is, melyet azzal sikerült elnyernie, hogy 1 perc alatt 490-szer leütnie ugyanazt a billentyűt a zongorán. Havasi előtt ezt még senki sem próbálta meg korábban.
A Generál Média Kft. azonban örömmel támogatta most is, és a jövőben is az ilyen kiemelkedő művészeti eseményeket.
Október, a vihar előtti csend (2009. december 02.)
Míg a legtöbb szakmában az év vége az egyre lassabb munkatempót, a megrendelések kifutását, és az év végi pihenésre készülődést jelenti, addig a reklámszakma számára az év utolsó hónapjai jelentik a legforgalmasabb időszakot. Ez idén sem lesz másként, amit jelez, hogy a reklámhirdetésekből származó bevételek is rohamosan növekednek.
Ezt mutatják a TNS Media Intelligence bevallott listaáras adatai is, melyek összevetésében jól látható, hogy a Generál Média a legnagyobb hirdető oldalak között továbbra is az első négy között szerepel a magyar online médiában. Cégünket csak a Sanoma, Origo és CEMP előzi meg. Azonban az elkövetkező negyed évben egy ennél is jóval szorosabb versenyre lehet számítani a fenti cégek között, hiszen a jövő évi reklámokról a befektetők még csak most döntenek.
A TNS Media Intelligence a médiatulajdonosoktól és saleshouse-októl kapott listaáras bevallások alapján számolja ki az internetes reklámbevételeket, amelyek kizárólag a display és rovatszponzorációs megjelenések értékét tartalmazzák.
Tavaly is nagy sikerrel futott ünnepi honlapunk, a karácsony.hu. Természetesen a felület évközben sem tűnt el, de partnereink számára így karácsony előtt tudunk leginkább ezen a felületen olyan hirdetési lehetőséget biztosítani, mellyel növelhetik termékeik, szolgáltatásaik forgalmát az ünnepek előtti csúcsszezonban.

A karácsony.hu látogatottságának növelésére nemcsak széles felhasználói körünket használjuk fel, de állandó és értékes nyereményekkel is várjuk a regisztráltakat az ünnepi várakozás időszakában. Ezzel természetesen kiváló lehetőséget biztosítunk partnereinknek is, hogy termékeik kiemelt helyen szerepeljenek a honlapon.
A biztosítók október 30-i kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjhirdetését követően kezdi meg értékesítési tevékenységét a 4. legnagyobb internetes tartalomszolgáltató cég, a Generál Média új vállalkozása, a Biztosítók.hu Alkusz Kft.
Hazánkban most először alapított internetes tartalomszolgáltató cég saját biztosítási alkuszt, bár ilyen törekvések voltak már korábban is a piacon. A Biztosítók.hu Alkusz Kft.-t szeptember elején alapította meg  a Generál Média, az alkusz cég október közepén kapta meg működési engedélyét, értékesítési tevékenységét a kötelező váltási piachoz alkalmazkodva e hét végén kezdi meg.
A Biztosítók.hu Alkusz az idei évben az internetes kötelező váltási piacon száll versenybe, célja, hogy minimum 30-40.000 szerződést kössenek meg az autó tulajdonosok a Biztosítók.hu honlapján és telefonos ügyfélszolgálatán keresztül.
A Biztosítók.hu a többi vezető alkuszhoz hasonlóan saját díjszámítási és szerződéskötési programot fejleszt, honlapja elő regisztrációs lehetőséggel két hete már elérhető a www.biztositok.hu címen. Az Alkusz komplex honlapja a 2010-es kötelező díjszámító program elkészültét követően, e hét végétől lesz elérhető.
A Biztosítók.hu nem csak a weben, hanem telefonon is szerződés-kötési lehetőséget kínál a kötelezőjükkel spórolni vágyóknak. Hódmezővásárhelyen, a Generál Média és a Biztosítók.hu székhelyén hoz létre az Alkusz biztosítási call centert és ügyviteli központot. Amennyiben az Alkusz honlapjának látogatója elakad a díjszámításban, vagy bármilyen kérdése van, képzett szakértői csapat fogadja hívását. Telefonon nem csak segítséget lehet kérni, a kötelező biztosítás azonnal meg is köthető.
A 2007-es 720ezres, illetve a 2008-as 650ezres kötelező váltás után ismét a váltó piac növekedésével számol Simon Péter, a Biztosítók.hu Alkusz Kft. szakmai vezetője. A 2008-as némi visszaesés szerinte egyértelműen a 2008. augusztusi MÁV ÁBE átkötési kampánynak tudható be, hisz az akkor biztosítót váltó autósok egy része novemberben már nem élt a biztosítóváltás lehetőségével. 2009. novemberében a kötelezőt váltók száma a szakmai vezető szerint mindenképp el fogja érni a 800.000-et, melynek mintegy felét várhatóan internetes alkuszoknál fogják megkötni a gépjármű tulajdonosok.
A Biztosítók.hu Alkusz ügyvezetője, a Generál Média Kft. társtulajdonosa, Holman Endre elmondása szerint az Alkusz várható sikerének kulcsát a Generál Média honlapjainak mintegy 3 millió regisztrált felhasználója, napi 1 millió egyedi látogatója, valamint a Genrál Média Kft. és a Biztosítók.hu Alkusz Kft. munkatársainak magas szakmai színvonala garantálja.

Szeptemberi fogyasztás (2009. október 22.)
Sikeres hónapot zárt szeptemberben a magyar online reklámpiac. A legnagyobb hazai internetes vállalatok reklámbevételeiben – az előző hónaphoz képest – számottevő növekedés figyelhető meg.
Az ősz első hónapjának bevallott listaáras adatai alapján a Generál Média továbbra is tartja negyedik helyét a magyar online médián belül 262,3 milliós bevételével, amely mintegy 20 millió Ft-tal több az előző havi adatokhoz képest. A cégcsoportot a Sanoma előzi meg 297,8 milliós költséggel, míg az első két helyet az Origo és a CEMP foglalja el. A 2009-es összesített sorrendet ugyan nem borítják fel a legfrissebb adatok, ám az egyes médiavállalatok közötti különbségek egyre inkább csökkennek.
A TNS Media Intelligence a médiatulajdonosoktól és saleshouse-októl kapott listaáras bevallások alapján számolja ki az internetes reklámbevételeket, amelyek kizárólag a display és rovatszponzorációs megjelenések értékét tartalmazzák.
A Microsoft betör a myVIP-re (2009. október 05.)

A Microsoft Magyarország Kft. sajtóközleménye a Generál Média Kft-vel kötött partnerségről:

A Microsoft Magyarország Kft. és a Generál Média Kft. bejelenti, hogy a myVIP.hu közösségi oldal hazánkban elsőként integrálja kezelőfelületébe a Windows Live Messenger instant üzenetküldő szolgáltatást.
Budapest, 2009 október 2. A Microsoft Magyarország Kft. és a Generál Média Kft. a mai napon bejelentették, hogy a Generál Média Kft. által üzemeltetett lapcsalád közösségi portálján, a myVIP.hu-n a mai naptól elérhető lesz a Windows Live Messenger szolgáltatás.
A Microsoft a 2009 tavaszán megrendezésre került Mix9 konferencián jelentette be a Messenger Web Tool Kit nevű alkalmazást, amely bármely honlap üzemeltetője számára lehetővé teszi, hogy a Windows Live Messenger-t beépítse saját honlapja kezelőfelületébe. Ezzel a lehetőséggel tovább bővíthetők a felhasználók számára nyújtott szolgáltatások, amelyek egy közösségi portál tagjai számára jelentősen megkönnyítik és meggyorsítják a kommunikációt.
A technológiát és együttműködést felhasználva a második legnagyobb helyi fejlesztésű hálózat, a több mint 2,6 milliós felhasználói bázisú myVIP.hu, lehetővé teszi az oldalra látogatók számára, hogy a kezelőfelületén megjelenő Windows Live Messenger Eszköztár segítségével azonnali üzeneteket válthassanak a kapcsolatlistájukon szereplő személyekkel. Ez az új szolgáltatás azért jelentős Magyarországon, mert több mint 2,5 millió taggal a régióban arányaiban hazánkban a legnagyobb a Microsoft azonnali üzenetküldő szolgáltatásának felhasználói bázisa.
Az együttműködés megkönnyíti a felhasználók számára a kapcsolattartást:
A myVIP.hu kezelőfelületébe integrált Windows Live Messenger Eszköztár szolgáltatásait tekintve egyenértékű a már jól ismert alkalmazással. A myVIP.hu-ra bejelentkező felhasználók automatikusan bejelentkeznek a Windows Live Messenger hálózatába, így a felhasználók azonnal értesülhetnek kapcsolataik online státuszáról. Az integráció lehetővé teszi, hogy a felhasználók a Windows Live Messenger szolgáltatás segítségével a myVIP.hu adatlapon tárolt egyéni információikat, adataikat meg is oszthassák a kapcsolatlistájukon szereplő személyekkel.
A Microsoft készen áll a további együttműködésre:
Magyarországon a Generál Média Kft. az első olyan vállalkozás, amely felismerte az együttműködésben rejlő lehetőségeket és azt, hogy ezzel milyen további hozzáadott értékekkel szolgálhatja felhasználói igényeit. A Microsoft Magyarország Kft. Fejlesztés és Platform Üzletága és a projekt vezetője, Bátorfi Zsolt ezúton mond köszönetet a Generál Média Kft. menedzsmentjének és szakembereinek a gyors és hatékony közös munkáért.„Nagy örömömre szolgál, hogy bár első alkalommal dolgoztunk együtt a Generál Média Kft. munkatársaival, a projekt megvalósítása nagyon innovatív, gyors és zökkenőmentes volt. Ez egy igen fontos lépés a Microsoft részéről, és remélem, hogy a myVIP.hu felhasználói élményen keresztül a kapcsolathálózat tagjai is hasznosnak találják majd ezt az új funkcionalitást.”
Ervan Pouliquen, a Microsoft Lakossági és Online Termékek Üzletág közép-kelet európai régió vezetője hozzátette:„A Microsoft nagyon elégedett az myVIP-val való együttműködéssel és Windows Live Messenger minőségi integrációjával. Ez az együttműködés nagyon jól illusztrálja azt az online közösségi oldalakra jellemző trendet, hogy azok üzemeltetői minél több kiváló alkalmazással próbálnak felhasználóik kedvében járni. Mostantól a 2,5 millió magyarországi Windows Live Messenger felhasználó és a 2,6 millió myVIP.hu felhasználó egyszerűbben kommunikálhatnak egymással.”.
Holman Endre, a Generál Média Kft. ügyvezető igazgatója így kommentálta a bejelentést: „Manapság, amikor minden közösségi site azon versenyez, hogy ki tud több és jobb szolgáltatást biztosítani a felhasználói számára, örömömre szolgál, hogy a myVIP.hu látogatóinak ilyen praktikus és könnyen használható alkalmazással tudjuk könnyebbé tenni az online kommunikációt. Az elmúlt napokban a Windows Live Messenger próbaüzemmódja elindult, és már több mint 31 000 felhasználónk igénybe is vette a szolgáltatást. Ez a nagymértékű érdeklődés igazolja számunkra, hogy van felhasználói igény az ilyen és ehhez hasonló minőségi alkalmazások integrálására, ezért már el is kezdtük a következő közös projekt tervezését.”A Microsoft készen áll, hogy a fejlesztők számára a jövőben, térítésmentesen biztosítsa az Eszköztár integrálásához szükséges tudásbázist, fejlesztőeszközöket és mintaalkalmazásokat.
A „Windows Live Messenger Tool Bar” ingyenesen letölthető a http://dev.live.com/ honlapról.

A Generál Média Kft. 2009 őszén megvásárolta a Szeretlek.hu társkereső oldalt.
A cégcsoport portfólióján belül így négyre bővült a párkereső site-ok száma.
Legrégibb és legismertebb hasonló tematikájú oldalunk a Love.hu, amely közel 300 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik, ezt szorosan követi a Találka.hu, amely elsősorban a fiatalabb korosztályt célozza meg, 250 ezer regisztrált userrel.
Legújabb saját fejlesztésű oldalunk a Szerelem.hu - a komoly társkereső , amelyre az indulás első két hetében közel 25 ezren regisztráltak. 
A frissen megvásárolt Szeretlek.hu szintén a komoly kapcsolatra vágyók igényeit szándékozik kielégíteni - mindezt az év végéig a jelenlegi funkciókkal és szolgáltatásokkal, 2010 elejétől pedig saját fejlesztésű oldaldizájnnal és motorral.

A Generál Média előretör (2009. szeptember 24.)

Cégcsoportunk portfoliójának listaáras bevételeivel, a GENERÁL MÉDIA augusztus hónapban előretört a második helyre a magyar online reklámpiacon. A TNS Intelligence által közölt adatok szerint a nyár utolsó hónapjában a GENERÁL MÉDIÁT csak az INDEX hírportált magába foglaló CEMP előzte meg, míg az ORIGO és a SANOMA listaáras bevételei jóval elmaradtak a két legnagyobb versenytárs eredményeitől. Augusztusban a GENERÁL MÉDIA és a CEMP portfoliója között a listaáras bevételek alig néhány százalékos különbséget mutattak.
A GENERÁL MÉDIA egyre javuló eredményei elsősorban ügyfeleink bizalmának eredménye. Célunk, hogy hirdetőink költséghatékonyan, kreatív módon és portfóliónk sokszínűségének köszönhetően, versenytársainkhoz képest targetáltabban, célcsoportra szűkítve juttathassák el üzenetüket ügyfeleikhez.

A TNS Media Intelligence a médiatulajdonosoktól és saleshouse-októl kapott listaáras bevallások alapján számolja ki az internetes reklámbevételeket, amelyek kizárólag a display és rovatszponzorációs megjelenések értékét tartalmazzák.

Szerelem online (2009. szeptember 15.)

A mai naptól új oldallal bővült a GM portfólió. A Szerelem.hu segítségével mindenki megtalálhatja párját, aki eddig hiába kereste.

Az oldal azok számára készült, akik komolyan veszik az internetes társkeresést, működését pedig a komoly társkeresők igényei diktálják, hogy minél nagyobb eséllyel találjanak egymásra a párok. Valamennyi regisztrált tag alapos ellenőrzésen megy keresztül, így nemcsak a hamisan regisztrálók szűrődnek ki, de társkeresés is biztonságosabbá válik.  Az oldal szerkesztői igyekeznek minden olyan funkciót elérhetővé tenni, amely a partnerkeresők aktivitását növeli, a további fejlesztéseket pedig a felhasználók visszajelzései alapján dolgozzák ki. Túl ezen, érdekes cikkek, blogok, feltöltött képek és videók színesítik a portfólió legújabb tagját.

Nem várt fordulatot hozott a nyár közepe a hazai online marketingköltések terén: 2009 július hónap listaáras bevételei felborították az online piaci sorrendet.
A 6 legnagyobb magyar internetes vállalat - a bevételeket tekintetbe véve – felemás sikert könyvelhet el magának. Nem elég, hogy egyedül a Generál Média volt képes megnövelni a bevételét (286 553 ezer Ft-ra), ám az előző havi adatokhoz képest, a többi cég még jelentőségteljes csökkenést is produkált, már ami a listaáras bevételeket illeti. Ez pedig elegendő volt ahhoz, hogy az a bizonyos, január óta viszonylag stabilan álló rangsor felboruljon – a júliusi hónapra legalábbis mindenképpen. Eszerint az Origo Adhouse-t követi egyből a második helyen a GM, majd a Sanoma és a CEMP, amely nem kevés ideig az első helyet tartotta fenn magának.

A 2009-es összesítést vizsgálva a sorrend továbbra is töretlen. Már csak az a kérdés, hogy meddig.
A TNS Media Intelligence a médiatulajdonosoktól és saleshouse-októl kapott listaáras bevallások alapján számolja ki az internetes reklámbevételeket, amelyek kizárólag a display és rovatszponzorációs megjelenések értékét tartalmazzák. 

Megújult myVIP randi - a Fantával (2009. augusztus 18.)
Augusztus 17-én indult el a Fanta Randizóna a myVIP-n, amely 3 hónapon keresztül folyamatos újdonságokkal és nyerési lehetőségekkel szolgál.  A játékban bármely pár részt vehet, akik a megjelölt 0,5 literes Fanta üdítősdoboz kupakján található kódot a myVIP randi oldalán a megfelelő helyen feltüntetik. A felhasználók ezzel nemcsak azt jelölhetik meg, tetszik-e nekik az ellenkező nem képviselője, vagy sem, de az is kiderül, hogy az összes megtekintésből kivel hányan randiznának. Túl ezen, értékes nyereményekben részesülnek a játékban résztvevők a Fanta jóvoltából, melynek során 5 exkluzív randit sorsolunk ki azon 14 és 21 év közötti párok körében, akik között maximum 3 év korkülönbség van. Ezekről a VIVA TV Randikommandó című adása fog tudósítani.
Beindult az élet a Birodalomban (2009. augusztus 14.)

2231-ben az emberiség eljutott arra a szintre, amikor a földön élhetetlenné vált a lét. A nyersanyagforrások kimerültek, a hatalom pedig pusztán néhány multimilliárdos kezében összpontosul. A Birodalom Rt. bárkinek lehetőséget biztosít arra, hogy egy közeli naprendszerbe költözzön, ahol az újdonsült lakók – mintegy földi jogaikról lemondva – új birodalmakat építhetnek ki maguknak. Nekiláthatnak a nyersanyagok kitermelésének, különböző szolgáltatások vásárlásával pedig folyamatosan fejleszthetik a saját telepüket. A helyzetet tovább nehezíti a kietlen bolygó kiszámíthatatlan környezeti hatásai, sőt az új lakóknak olykor még egymással is meg kell küzdeniük.

A Birodalom.hu böngészőben játszható szimulációs stratégiai játék, melyet a Generál Média a napokban indított útjára. Erőssége a technikai egyszerűség és könnyen kezelhetőség, melynek során a rendszert bárki bárhol használhatja. A közösségi szellem pedig lehetővé teszi, hogy új barátokra tegyünk szert.

Azoknak, akik tudják, mit akarnak (2009. augusztus 10.)
Új szolgáltatással bővült a Donna.hu magazin: 2009 augusztusától elindult az Ételrendelés – DonnaFood menü.

Azok, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy minden nap főzzenek, nem kell mást tenniük, mint a női magazinon, vagy a DonnaFood-on belül online megrendelni a kívánt ételeket, a DonnaFood szolgáltatás pedig másnap házhoz viszi azokat – mindezt elérhető áron. Jelenleg egész Budapest területére, valamint közel 500 településre vállal kiszállítást. A széles választékú és változatos ételek között mindenki megtalálja a magának megfelelőt, így érdemes folyamatosan figyelni a Donna ezen szolgáltatását is. További információk a Donna honlapján, valamint a Donnafood.hu oldalon.

Tartja negyedik helyét a Generál Média - a TNS Média Intelligence legújabb statisztikái szerint.
Romló tendenciát mutatnak a legnagyobb hazai online médiavállalatok havi reklámköltései - a júniusi hónapot tekintve. Ennek ellenére a GM bizonyul az egyedüli olyan cégcsoportnak, amely képes volt a 282 523 milliós júniusi listaáras bevételét a májusi összeghez képest is megnövelni.

Két újabb oldalt indított útjára a cégcsoport.

Az anyuci.hu segít a nőnek felkészülni a gyermekvállalásra. Az oldalon olyan hasznos és informatív jellegű írások találhatók, amelyekben szó esik egészségügyi kérdésekről, táplálkozásról, nevelési problémákról, az anyák gondjairól, a család helyzetéről, valamint az intézményekről. A regisztrációt követően lehetőség nyílik arra, hogy - a gyermek életkorát bejelölve - elsőként az ahhoz kapcsolódó, releváns cikkek jelenjenek meg. Az adott életkorral együtt pedig a cikkek is folyamatosan változnak és frissülnek.

Az apuci.hu olyan témákat boncolgat, amelyek a legtöbb apukának gondot jelentenek. Túl ezen, az oldalon különböző tippek és hasznos tanácsok találhatók arról, hogyan kell a rázósabb helyzeteket kezelni. Az apukáknak lehetőségük van arra, hogy más apukákkal megbeszélhessék ezeket a problémákat, véleményt cseréljenek.

A szülők regisztrálhatnak az oldalakra, illetve csemetéjüknek is létrehozhatnak adatlapot.

A két oldal azoknak szól, akiket mind egyetlen cél vezérel: gyermekeikből egészséges, boldog, okos felnőtteket nevelni!

A GM 2009. június végén elindította legnagyobb szórakoztató, technológiai portálját, a tech.hu-t.
A cégcsoport új tematikus oldallal bővíti portfólióját felhasználva a szerkesztők sokéves offline és online médiában töltött tapasztalatait. A szakmai zsargon helyett a tech.hu a mai technológiai fejlesztések és eszközök szórakoztató oldalát mutatja be konyhanyelven, humorral fűszerezve, mellőzve a mély szakmai tudást és érdeklődést feltételező szakszavakat. Az oldalon kiemelkedő szerep jut a közösségi funkcióknak is: valamennyi regisztrált felhasználó létrehozhatja saját virtuális „gépparkját”, ahol az oldalon található több száz termékből kiválaszthatja álmai „ketyeréit”.

Idén nyáron a humor, a konyhanyelv és a technológia egyesül a tech.hu-n.

Májusi eredmények (2009. június 24.)
Következetesen halad előre a Generál Média - mutatják a májusi bevételi eredmények.
A TNS Média Intelligence listaáras bevételi adataiból kiderül, hogy a magyar online médiapiac első 3 helyezettje mellett a Generál Média továbbra is konzekvensen tartja a negyedik helyet a hazai online területen - 272 683 millió Ft-os májusi bevétellel.

A cégcsoport megvásárolta az Ingyenkonyv.hu könyváruházat, illetve a hozzá tartozó közel egymillió db-os, új könyveket tartalmazó raktárkészletet.
Célunk, hogy a június elején indult oldalon rendkívül alacsony áron új könyveket tudjunk értékesíteni. Az általunk forgalmazott könyvek mindegyike raktáron van. A logisztikát a cég saját maga végzi, a csomagokat pedig a DHL szállítja. A vásárlók kényelmét az egyszerű és gyors fizetési folyamatok, valamint a látványos, könnyen értelmezhető csomagkövetési rendszer biztosítja.
A
book.hu új könyves webáruházban a felhasználó akár 10 db könyvet is vásárolhat mindössze 2.000,- Ft-ért!

2009. június elején portfóliónk legújabb tagjaként egy időjárás oldal debütált: a Meteorologus.hu.
Az oldalon bármely település lakója gyorsan és egyszerűen értesülhet a várható hőmérsékletről 3 napra előre, de ezenkívül UV és pollenadatok, illetve szélerősség és vízállásjelentés is elérhetőek.A portfólió legújabb tagját érdekes cikkek is színesítik, a hiteles adatokról pedig az Európai Meteorológiai Szolgálat gondoskodik.

Áprilisi mérleg (2009. június 02.)

A TNS Media Intelligence legfrissebb adatai szerint a Generál Média továbbra is élvonalban van a hazai vezető online média szereplői között. Az áprilisi listaáras bevételeket összehasonlítva kiderül, hogy a hónapot még a legnagyobbak közül is többen visszaeséssel zárták - az előző havi adatokhoz képest. Az alábbi táblázat szerint áprilisban 256 millió Ft-os összeggel a Generál Média még mindig tartja negyedik helyét, 2009 márciusához képest pedig a cégcsoport hozta a legnagyobb bevételi növekedést.

 

myVIP vs. Puruttya (2009. június 01.)

… avagy hogyan pörgessük fel kicsit az életet a neten?
Az utóbbi hónapokban gazdasági válság ide, nehéz élet oda, kicsit a neten is pangott az élet. Ekkor jött a T-Mobil és a YouTube közös felhívása egy versenyre, hogy készítsen bárki reklámfilmet, aki kedvet érez hozzá. Persze a megfelelő motiváció is megvolt: a zsűri által kiválasztott nyertes 1 millió forint, a közönségnyertes pontosan 200 ezer forint elnyeréséért szállhatott a ringbe.
A verseny kezdetétől sorra jelent meg 240 videó a YouTube oldalán, de az igazi izgalom csak akkor kezdődött, mikor az utolsó előtti napon – szombat délután - a myVIP grafikusának videója is elérhetővé vált, és a Puruttyával párhuzamosan szintén kampányolni kezdett, hogy kicsit felpörgesse az eseményeket. Míg a Puruttya bevetett iwiw-et, chatet, msn-t és minden segítő kezet, addig a myVIP csak egy egyszerű reklámkampányt futtatott le.
Végül a Puruttya és a myVIP szoros versenyének köszönhetően ezen az esős hétvégén sikerült aktivizálni közel 200 ezer netezőt szerte az ország határain belül és kívül, így a verseny igazán kiéleződött a YouTube-on, ahol felváltva nézte meg mindenki a két videót. Ám, ha a YouTube-on valós időben jelentek volna meg a számláló frissülések, akkor talán az a szurkolókat is nagyobb aktivitásra sarkallta volna.
Élveztük a szoros versenyt a Puruttyabloggal, mely szintén bevetett minden eszközt és ismerőst, hogy ebben a versenyben elnyerje a közönség tetszését.
Éppen ezért elismerésünk jeléül  szeretnénk a 200 ezer forintos nyereményt a jelenlegi harmadik helyezettnek felajánlani, és egyben egy ugyanilyen összértékű születésnapi partit is szervezni a Puruttyablognak, aki  most ünnepli első születésnapját, mivel bebizonyította, hogy milyen keményen tud küzdeni.  A buli után pedig szívesen megosztjuk a Puruttyásokkal, hogy miként is lehet egy hozzájuk hasonlóan erős blogger közösséget profitálóvá tenni.
Köszönjük, hogy felvettétek a kesztyűt, és veletek együtt kicsit felpezsdíthettük az életet a netpolgárok körében is!

Elindult a multiplay.hu, a Generál Média új oldala.
Újabb oldallal gazdagodott a GM portfóliója. A multiplay.hu egy közösségi szellemben működő játékoldal, amely a logikai, ügyességi, stratégiai, akció valamint a sportjátékok kedvelőinek egyaránt kellemes kikapcsolódást nyújt. A felhasználók saját fejlesztésű játékok, illetve naponta többször frissülő ajánlók közül választhatnak. A játékokat nemcsak értékelhetik, kommentezhetik, de a multiplay toplista segítségével azt is megtudhatják, hogy a regisztrált felhasználók közül éppen hányadik helyen állnak. A cégcsoport a továbbiakban jelvényes rankingrendszer bevezetését tervezi az oldalon.
 
További növekedés a GM-nél (2009. május 21.)

Az első negyedéves adatok szerint a Generál Média nemcsak megállja a helyét a magyar internetpiacon, de továbbra is az elsők között szerepel a hazai online médiában.2009. első negyedévében a bevalláson alapuló listaáras bevételi adatok az alábbiak szerint alakultak a Generál Médiánál. A januári 120,8 milliós bevételt februárra sikerült 187,2 millióra növelni, amely márciusban tovább emelkedett 220,3 millióra. (Forrás: TNS Media Intelligence Adex) Mindez összesen mintegy 528,4 milliós bevételt, ill. 55 %-os növekedést jelent a cégcsoportnál a 2009-es januári adatokhoz képest. A TNS Media Intelligence statisztikája szerint a GM továbbra is az élen jár a belföldi online média tagjai között az Index 887,4 milliós, az Origo 767 milliós, valamint a Sanoma 732,2 millió Ft-os első negyedéves bevétele után.  

 

Újfajta banner a myVIP-n (2009. május 06.)
A Generál Média portfólióján elsőként a myVIP (májvíájpí) közösségi oldalon látható az overlay banner. A banner a videók lejátszása közben jelenik meg az ötödik és tizedik másodperc közötti időszakban. Ez a megjelenési forma is mérhető, illetve korra, nemre, lakhelyre targetálható. A Generál Média portfólión belül más oldalakon is van lehetőség overlay banner megjelenésre.
Április 30-án kerül sor a myVIP (májvíájpí) közösségi portál első HD klipjének bemutatására. A klipet a Dance4Ever nevű formáció jegyzi, egyediségét pedig az adja, hogy a legmodernebb filmezési technikával készítették. A Szőke János nevével fémjelzett operatőri munka többek között a Red kamerának köszönhető, amelyet eddig még csupán nagyjátékfilmekben alkalmaztak. A kétdalos videóklip a korábbi Tiéd a szívem 2009-es átdolgozását, illetve a legújabb Egy gondolat című dalt mutatja be.
Új funkció a myVIP-en (2009. április 16.)

Április 16-tól új funkció érhető el a Generál Média myVIP.com közösségi oldalán. Az adatlapján valamennyi felhasználó feltüntetheti, mivel foglalkozik az adott pillanatban. A "Mit csinálsz most?" kérdés közvetlenül a feltöltött kép fölött jelenik meg. A bejegyzések folyamatosan frissíthetők.

Új dizájn az Ajándék.hu-n (2009. április 15.)

Megújult, ideiglenes külsőt kapott a GM portfolióhoz tartozó Ajándék.hu oldal. Egyedi, húsvéti dizájnt kapott az oldal, amely kizárólag az ünnepek környékén lesz látható. A grafikai elemek tartalmazzák mindazokat, amik szorosan kapcsolódnak az ünnephez: a hímes tojástól kezdve egészen a húsvéti nyúlig. Az oldal emellett külön húsvéti játékkal kedveskedik a felhasználóknak. Meg kell keresni a képen elrejtett hímes tojást úgy, hogy az egyes szintek után a játék tempója fokozatosan gyorsul.

 

A HD technológia már a Generál Média oldalain is elérhető. A portfólióba tartozó oldalakon futó videó anyagok túlnyomó többsége saját fejlesztésű lejátszón fut, mely képes az 1280 x 720 pixeles nagyfelbontású videóanyagok megjelenítésére. Ez a felbontás több mint a kétszerese a hazánkban is fogható standard felbontású TV adásoknak. A funkció már él a donna.hu, donnalight.hu, divat.hu, ill. fashion.hu oldalakon, ahol elsősorban saját videók vannak.

Magyarországon elsőként a Generál Média portfólióján alkalmazható a full page banner nevű kreatív termék. Az egyedülálló megjelenési forma kiválóan egyesíti a layer, a video spot, a banner és a take over előnyeit. Méretei és interaktivitása miatt tökéletes eszköz az erős image közvetítésre, de akár konkrét ajánlatok megjelenítésére is használható. Bármilyen bannerből kattintásra, vagy az egér érzékelésére lenyílik egy 640x480 pixel méretű, flash alapú felület, melyben különböző interakciók történhetnek. A full page banner természetesen targetálható - korra, nemre, lakhelyre. A kreatív eszköz minden bizonnyal nem kis mértékben fogja megdobni a hirdetett termékek online reklámkampányait.

Lezárult a szépségverseny (2009. április 15.)
Véget ért az állati szépségverseny a Farm.hu oldalon. Közel 17 000 kedvencet neveztek a március elején indított versenyen, ahol az összesen 23 féle állat képviseltette magát. Az összesített eredmény szerint - fajtól függetlenül – a legszebbek, legviccesebbek, illetve legcsúnyábbak közül 3-3 háziállat került ki. Az egyes kategóriákon belül legjelentősebbnek vélt állatok értékes nyereményeken kívül oklevelet is kaptak.
A játék során a Sensation partyra lehet belépőket nyerni, valamint egyéb értékes nyeremények is kisorsolásra kerülnek. Ehhez a kreatív felhasználóknak nem kell mást tenniük, mint koreográfiát készíteni az oldal által megadott zenéhez, illetve az erről készült videót feltölteni a felületre. A téma adott, ezenfelül pedig minden megengedett, ami a Sensation hangulatát tükrözi. A felhasználók előbb vak, majd nyílt szavazás alapján döntik el, kik azok a fiatalok, akiknek mindenképpen ott a helyük a 2009. május 16-án megrendezésre kerülő eseményen.
A tavalyi év sikere után a Generál Média az Aesthetica Orvosi Központtal együtt újraindította valóságshow jellegű játékát. A játék március 8-án indult, a Donna.hu női közösségi oldal egy éves születésnapján. Bárki jelentkezhetett, aki tagja az oldalnak, ill. elmúlt 18 éves. Több mint 1500 jelentkező közül szavazás alapján került ki az a 100 hölgy, akinek a második fordulóban az orvosi vizsgálaton túl a szakmai zsűri tetszését kellett kivívnia. Ezt követően a legtöbb pontszámot elért 20 versenyző személyes videókkal és egyéb kampányokkal igyekezett a több tízezres szavazótábort meggyőzni. A játék lezárására április 14-én 20 órakor került sor, amikor a legtöbb szavazatot kapott játékos egy Donna vacsora keretein belül vehette át nyereményét.

A Generál Média április 10-én indítja legújabb nyereményjátékát a Sporthíradó.hu felületén a FUE Medical Kft. támogatásával. A játék lényege, hogy a regisztrált felhasználók között az 50 legtöbb szavazatot kapott játékos részt vehet egy előzetes, kötelező alkalmassági- és orvosi állapotfelmérésen, valamint konzultáción. Majd 20 kiválasztott játékos közül további szavazás alapján kerül ki az a versenyző, aki a legtöbb voksot kapta. Az ő nyereménye egy 2 000 000 Ft értékű FUE hajbeültető műtét. Túl ezen, a szavazók között egy iconX G310 típusú navigációs rendszer kerül kisorsolásra az LCP Systems Kft. felajánlásával. A szavazás június 4-én este zárul le.

A Generál Média Kft, a myVIP (májvíájpí) üzemeltetője március 20-án indította el legújabb szolgáltatását, myVIP randi néven. Hasonlóan az online társkereső oldalakhoz, a saját adatlap kitöltése után szabadon lehet ismerkedni, csevegni, majd randizni egymással. A regisztrációhoz hozzátartozik a képfeltöltés is, így a felhasználók gyorsan el tudják dönteni, ki az, aki tetszik. Sőt, lehetőség van arra is, hogy névtelenül fejezzék ki, ha valaki tetszik. A szolgáltatás látogatottsága folyamatosan növekszik, nem sokkal az indulás után az myVIP randi tagjainak száma meghaladta a 90 000-et is.

Minden, ami divat! (2009. március 25.)
A 2009. február 16-án indult divat.hu, ill. fashion.hu oldalak rést töltenek be a magyar online médiapiacon, mindezidáig ugyanis nem született még olyan közösségi site, amely teljes mértékben foglalkozott volna a divat világával. A két, újonnan indult oldalon mindent megtalálhat a látogató, ami a hazai és a külföldi divatszakmát illeti. Az ötletes- és kreatív funkciók (virtuális gardróbszekrény, ruhaküldés egymásnak) nemcsak segítenek megtalálni egyedi stílusunkat, de kellemes szórakozást, és könnyed kikapcsolódást is nyújtanak. A két oldal főszerkesztője az ismert stylist, Dunai Anita, akinek a szakmában eltöltött közel húszévnyi tapasztalata garantálja a sikert és hozzáértést. 
Állati szépségverseny (2009. március 15.)
A regisztrált tagok a verseny adatlap kitöltése után benevezhetik kedvencüket, majd a Farm.hu oldal felhasználói szavaznak arról, hogy a regisztrált háziállatok közül melyik a legszebb, a legviccesebb, esetleg a legcsúnyább. Először vak, később nyílt szavazás keretein belül dől el, melyek azok a kedvencek, akik 1-1 kategórián belül a legtöbb szavazattal rendelkeznek. A nyertes állatokat, valamint azok tulajdonosait értékes nyereményekben részesítjük. A verseny ideje alatt megnyitjuk a közösségi oldalt, így az eddig nem regisztráltak is figyelemmel követhetik a játék menetét.
A Median Webaudit mérési adatai alapján a Generál Média portfolió naponta 7-800 000 egyedi látogatót, ill. több, mint 70 millió oldalletöltést generál belföldön. A freeweb.hu csoporttal együtt portfóliónk látogatottsága a külföldi felhasználókkal együtt meghaladja a napi 1 millió egyedi látogatót. A freeweb.hu az ország egyik legismertebb és legrégibb ingyenes tárhelyszolgáltatója, amely nemcsak fokozza a felhasználói élményt, de könnyed szórakozást és kikapcsolódást is nyújt. Az oldalon hamarosan számtalan újítást tervezünk végrehajtani.
Az értékesítést korábban az Atlantis Media Saleshouse végezte, 2009. január 1-jétől azonban a cég önálló értékesítési csapattal rendelkezik. Ez előreláthatólag nemcsak a cégen belüli kommunikációt segíti, de az értékesítésben is nagyobb hatékonyságot jelent majd.
Archívum
További termékeink
Elérhetőségeink
Generál Média Sales House Kft.
1052 Budapest, Galamb utca 4. 2. em. 1.

Hirdetés:
 sales@generalmedia.hu
Szerkesztőség:
 szerk@generalmedia.hu
Marketing:
 marketing@generalmedia.hu
Illegális hálózati tevékenység bejelentése:
 abuse@wwdh.hu
HU
EN